Grupa IV
Praca zespołu to nie tylko zajęcia w pracowni. Historia i teoria to ważny element zajęć ale nie najważniejszy. Jednak jak zobaczymy po kliknięciu na poniższe linki to właśnie zajęcia praktyczne są najważniejszym elementem uczenia się. W praktyce najlepiej przyswajane są wiadomości poprzez zabawę w fotografujących i fotografowanych. Wówczas skomplikowane zależności pomiędzy czułością matrycy ISO a preselekcją czasu lub przysłony, wiedza o ogniskowej i jej wpływie na głębię ostrości, złoty podział kompozycji i tysiące innych wskazówek mających wpływ na efekt końcowy, same wchodzą do głowy. Patrząc na fotografie dzieci i młodzieży z zajęć w pracowni, wyjść lub wyjazdów w plener widzimy uśmiech ale też skupienie. Najważniejsze w tym jest jednak nowatorskie i niekonwencjonalne stosowanie w praktyce dopiero co nabytej wiedzy i umiejętności. Aparat fotograficzny to narzędzie które generuje indywidualny punkt widzenia każdego członka koła, jego własny, indywidualny i nie możliwy do naśladowania.
Jako opiekun koła proszę o życzliwość w ocenach tego co zobaczycie w poszczególnych galeriach.
Piotr Brzezinski
PROJEKT FOTOGRAFICZNY – Narkotyki? Na co mi to.