Grupa II
Praca zespołu to nie tylko zajęcia w pracowni. Historia i teoria to ważny element zajęć, ale nie najważniejszy. Jednak jak zobaczymy po kliknięciu na poniższe linki to właśnie zajęcia praktyczne są najważniejszym elementem uczenia się. W praktyce najlepiej przyswajane są wiadomości poprzez zabawę w fotografujących i fotografowanych. Wówczas skomplikowane zależności pomiędzy czułością matrycy ISO, a preselekcją czasu lub przysłony, wiedza o ogniskowej i jej wpływie na głębię ostrości, złoty podział kompozycji i tysiące innych wskazówek mających wpływ na efekt końcowy, same wchodzą do głowy. Patrząc na fotografie dzieci i młodzieży z zajęć w pracowni, wyjść lub wyjazdów w plener widzimy uśmiech, ale też skupienie. Najważniejsze w tym jest jednak nowatorskie i niekonwencjonalne stosowanie w praktyce dopiero co nabytej wiedzy i umiejętności. Aparat fotograficzny to narzędzie, które generuje indywidualny punkt widzenia każdego członka koła, jego własny, indywidualny i niemożliwy do naśladowania.
Jako opiekun koła proszę o życzliwość w ocenach tego, co zobaczycie w poszczególnych galeriach.
Piotr Brzezinski
Konkurs – „NAJPIĘKNIEJSZE ZAKĄTKI ZIEMI WYRZYSKIEJ – MOJEJ MAŁEJ OJCZYZNY”
PODSUMOWANIE PROJEKTU FOTOGRAFICZNEGO – NIE DO POZNANIA CZ. 2